نرم افزارها و ابزارهای فراوانی در دنیا برای پیاده سازی ITIL و مدیریت خدمات انفورماتیک وجود دارد
شاید با برخی از آنها آشنایی داشته باشید.
بسیاری از این ابزارها بر اساس گزارشات گارتنر و PinkVerify هستند که بیش از ۱۰ فرایند ITIL را پوشش می دهند اما اکثر آنها به عنوان یک نرم افزار ITSM یا نرم افزار بهترین تمرینات فناوری، فاقد محبوبیت و استفاده گسترده می باشند.
در این بین نرم افزار سرویس دسک پلاس Manageengine ServiceDesk Plus از محبوبیت بیش از ۹۰% در دنیا برخوردارست که بر اساس گزارشات شرکت های ارزیابی فوربس اینساید و گارتنر و همچنین نشریه فورچن از هر ۵ صنعت تراز اول دنیا ۳ شرکت از Manageengine استفاده می کنند. این شرکت طی ۱۰ سال فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار سازمان را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده، مهمترین دلایلی که سبب رشد و استفاده این ابزار جذاب، ساده، حرفه ای شده در موارد زیر خلاصه می شود:
و صدای همین محبوبیت به ایران هم رسیده، امروزه بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی پس از مدت کوتاهی از کارکردن با آن متوجه سادگی و کارآمد بودنش شده اند به همین خاطر هر روز سیل تقاضا برای استفاده از این نرم افزار و سایر نرم افزارهای شرکت Manageengine در حال گسترش است.
مدانت با الهام از رویکرد مشتری پسند و جذاب این شرکت اقدام به ارایه خدمات گسترده در خصوص این نرم افزار و سایر محصولات Managenegine بطور تخصصی در ایران کرده است.
لذا بسته های سفارشی سازی شده، دیتاشیت های آماده، آموزش های ویدیویی و مقالات مرتبط و همچنین سامانه پشتیبانی رایگان پیت استاپ مدانت، تماما در توسعه و پیشبرد این محصول جذاب برای عرضه در ایران کمک بسزایی کرده است.
نموده است تا پاسخی باشد به انتخاب بهتر شما در جهان فناوری و حوزه ITIL
بنابراین اگر شما در سازمان خود از این ابزار محبوب استفاده می کنید شک نکنید که چشم انداز بهبود مستمر همواره در ورای نگاه شما خواهد بود فرقی نمی کند شما از نسخه فارسی سرویس دسک پلاس مدانت استفاده می کنید یا از همان نسخه اصلی و انگلیسی، در هر صورت شما انتخاب درستی کرده اید!