مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در جلسات اکثر سازمان‌هایی که مراجعه می‌کنم چیزی که مدام توسط بسیاری از مدیران فناوری اطلاعات و کارشناسان مطرح می‌شود این است که کاربران علاقه‌ای به ثبت مکتوب درخواست‌های خود ندارند و تمایل آنها به استفاده از تلفن همچنان زیاد است!
گفتم تا وقتی که شما :
• زمان ارایه خدمت را رعایت نکنید.
• مشکلات را شناسایی نکنید.
• تغییرات اثربخش را ارایه نکنید.
• راهکار در اختیار کاربران نگذارید.
• اقدام به ثبت پروژه‌ها نکنید.
چطور از کاربر انتظار دارید که به قانونی پایبند باشد که خودتان آنرا رعایت نمی‌کنید!
مهمترین چیز در پیاده‌سازی فرهنگ ITIL در سازمان، اعتماد است و این اعتماد یک رویه‌ی یکطرفه نیست بلکه هر دو طرف به یک نسبت باید در رعایت آن کوشا باشند.
قانون‌گذار خود اگر قانون را رعایت نکند بی‌اعتمادی مردم را به‌دنبال خواهد داشت ولو آنکه صدها برنامه یا پروژه‌ای اجرا شود که سرشار از مزایای فراوان باشد!
این موضوع را به سیاست، دین، اقتصاد و زندگی تعمیم دهید نتیجه همین است!
“این جهان کوه است و فعل ما ندا / سوی ما آید نداها را صدا”

www.Soroushane.ir

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x