آیتیل برای همه

چارچوب ITIL برای همه

فوریه 3, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [ارائه دهندگان خدمات اینترنت]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه شرکت‌های خدمات اینترنتی، سرویسی که ارائه می‌کنند جزو اساسی‌ترین سرویس‌های جهان امروز است چه اپراتورهای مخابراتی و یا تلفن همراه […]
فوریه 2, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان مراکز داده]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه مراکز داده، یا دیتاسنترها قلب تپنده‌ي فناوری کسب‌وکارهای امروزی است. بدون آن‌ها چیزی برای عرضه وجود ندارد. این مراکز شبیه […]
ژانویه 30, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی هاستینگ]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی هاستینگ، سرورهای مجازی، ابری، SSL و خدمات دامین، به‌عنوان کارگزاران بخشی فناوری وب همیشه در پشت خدمات پنهان‌شده‌اند […]
ژانویه 29, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [وب‌مسترها]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه سئوکاران، پشتیبانان وب‌سایت و درنهایت وب‌مسترها، با طیف وسیعی از خدمات مبتنی بر وب مواجهه هستند اغلب به روش‌های سنتی […]
ژانویه 29, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [مدیران کنترل پروژه]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کنترل پروژه و ارزیابی پیشرفت آن بر اساس منابع همیشه دغدغه‌ کارفرمایان و مجریان در هر حوزه‌ای است چه آن […]
ژانویه 19, 2022

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان سخت‌افزار]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه سخت‌افزارها بنیادی‌ترین نیازمندی در کسب‌وکارهای امروزی است بدون آن‌ها عملاً هیچ‌چیزی وجود ندارد. از طرفی هزینه‌های نگهداری و مدیریت و […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان NOC]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه پندار غلطی که هست اینست که ITIL و ابزار پیاده‌سازی آن فقط برای کارشناسان پشتیبانی کاربران است!این چیزی است که […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعه‌ی نرم‌افزار]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه برنامه‌نویسان و تیم توسعه نرم‌افزاری به دلیل درگیر شدن با محیط‌های برنامه‌نویسی و باگ‌تریگر‌ها معمولاً دل‌خوشی نسبت به چارچوب ITIL […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیت‌های دسترسی هستند برای انجام کارهای […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارشناسان پیشخوان یا سطح لایه‌ی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون تسلط […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [مدیران منابع انسانی]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه ارایه‌ی خدمات بر پایه‌ی چارچوب ITIL دیگر مختص به فناوری اطلاعات نیست. بسیاری از واحدهای خدماتی سازمان نظیر منابع انسانی […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان خرید]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه خرید تجهیزات فناوری اطلاعات، معضل بزرگ و پرچالشی در سازمان‌هاست زیرا بدلیل لابی‌ها و رانت برخی افراد با برخی فروشندگان […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [ناظران و ممیزین]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه درج اطلاعات و مستندسازی داده‌ها بدون نظارت، مشتی زباله یا Garbage است اطلاعات زائدی که هیچ خاصیتی ندارند. خاصیت داده‌ها […]
دسامبر 27, 2021

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان قرارداد]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه هر کسب‌وکاری برای ادامه‌ی حیات به‌شدت وابسته به خدمات و محصولات شرکت‌های دیگر است. این یعنی شرکتی می‌تواند چیزی را […]
error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید