مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL

11 اسفند 1398

کاربرد قانون پارتو در مدیریت مشکل

به نتایج زیر در مدیریت ارایه خدمات بخصوص در فناوری اطلاعات با استفاده از قانون پارتو توجه کنید: ۸۰ درصد […]
11 اسفند 1398

مدیریت هرج و مرج

در جلساتی که در سازمان‌ها برگزار می‌کنم بارها تاکید دارم که اگر وقت و انگیزه‌ی کافی برای اجرای یک پروژه […]
27 آذر 1398

انفورماتیک در پس زمینه

انفورماتیک به یک واحد Back-end تبدیل شده یعنی در پس‌زمینه فعالیت بیشتری دارد همین موضوع سبب می شود خیلی به‌چشم […]
14 مهر 1398

ITIL فقط برای IT نیست!

ITIL فقط برای IT نیست! تا قبل از عرضه به‌روش‌های ITIL- واحد IT هم شبیه تمام واحدهای خدماتی از سایر […]
14 مهر 1398

مقایسه راهکارCRM با راهکار ITIL

مقایسه راهکارCRM با راهکار ITIL چیزی که اغلب در جلساتی که از برخی مدیران  و کارشناسان فناوری اطلاعات می شنوم […]
12 شهریور 1398

۹۰% از ۵۰۰ شرکت برتر جهان از ITIL استفاده میکنند!

دقیقا زمانی که من به دنیا آمدم یعنی در دهه ۱۹۸۰میلادی (۱۳۶۰ شمسی) مجموعه ای از تمرینات خوب! برای مدیریت […]
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!