آخوندها هرگز نمی‌میرند!

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عسل! چه رازی است پنهان بین تو و اجل؟ چه کردی که حتی خدا هم نمی‌خواهد تو را نزد خودش ببرد؟ به خود آ.
به کدام شماره از فیلم “جان‌سخت” نشانه‌گذاریت کنم تا شمارش تکرار اتفاقاتی که همه را می‌کُشد و تو نمی‌میری را از خاطر نبرم!؟
دستور دادی سریالی بسازند بنام “پهلوانان نمی‌میرند.” نکند خودت پهلوانی!؟ یا شوخیت گرفته بود؟ ای کلک! آخر پهلوانی باقی نمانده. پهلوانان یا از اینجا رفته‌اند یا واقعاً مرده‌اند. شاید هم مثل تو پهلوان نبوده‌اند. واقعاً تو پهلوانی که نمی‌میری؛ حتی در پیری!
سیل و زلزله، موشک و ولوله، تصادف و کوکتل مولوتف، جاده‌چالوس و ویروس، درگیری اعتراض و آهن‌پاره‌های گداز، تقدیر و تقصیر، همه را کُشت جز تو. نکند هرچه که تو را نکشد قویترت می‌کند!؟
کودک و پیر و جوان، پولدار و مفلس و محتاج به نان، به ضرب و زور واکسن و واکس کفش تو و آن، باز هم بیمار و تا صبح بیدار. اما تو سرمست و در خواب در آغوش یار..
شنیده‌ام از آبرویتان مایه می‌گذارید و تا خ… جلوی مردم سر خم می‌کنید برای خدمت. آخر شما خادمان مملکت هستید. خادم و مایه، چه شود به‌به. جانم به فدایتان. همچنان که جان‌های بسیاری به فدایتان رفت و قابل نداشت. لعنت بر دشمنان اسلام که تفرقه می‌اندازند مدام، با اینترنت بی‌کلام.
من سادگی پوشش‌تان را می‌بینم نه قصرهای مجلل‌اتان. این سوءظن‌ها، حیله‌ی دشمنان است تا تو را از چشممان بیندازند. ولی دشمن غافل است چشم ما درمی‌آید اما شما از چشم ما نمی‌افتید!
مرگ باد بر ریکا، دشمن درجه یک میکروب‌ها. هرکس مرگ تو را خواست خود مُرد. نامیرایی به مولا.
www.Soroushane.ir

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن امیری
حسن امیری
2 سال قبل

سلام مهندس جان طنز تلخ شما ما را یاد عسل هایی انداخت که در سن 106 سالگی با عارضه هایی راهی بیمارستان می شوند و دفتر این عسل ها در پیامی از ملت شهیدپرور ایران انقلابی اسلامی می خواهند برای سلامتی و طول عمر آن عسل دست به دعا بردارند و یا اینکه اعلام می کنند الحمدلله حاج آقا حالشون خوبه و ناراحتی جزئی بوده. در حالی که مردمان عادی بعد از سن 50 سالگی باید افسرده و پژمرده به دنبال جورکردن پول شهریه دانشگاه آزاد فرزندان خود با هزار جور بیماری مهلک سروکله بزنند. و آخر سر این عسل… ادامه...

error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید
2
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x