من خودکشی نمی‌کنم!

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیدم عده‌ای توی تلگرام، کانال‌کشی می‌کنند، یکی زدم از‌ آن کانالا، تا کسی نگوید، چاهش پر شده و بوی گندش زده بالا، اما‌ بلد نیست کانال فاضلاب بکشد؛ این آدم خراب!
دیدم توی‌ یوتیوب، تیوب باد می‌کنند، یکی را باد کردم گفتم شاید رسیدم به آب!
دیدم توی توییتر جیک‌جیک می‌کنند، رفتم قاطی جوجه‌ها تا جوجه بودنم را نشان دهم و آن بوی جوجه‌کباب!
دیدم توی اینستاگرام عکس از همه جایشان می‌گیرند و قدقد می‌کنند، رفتم توی اینستا تا من هم قدقد کنم بدون عکس‌های بی‌حساب!
دیدم توی فیس‌بوک، فیس می‌کنند، رفتم توی جمع ادا اطوارا تا کمی فیس کنم، با فیس کتاب!
همه‌‌شان با آیدی @Soroushane، همان سفارش همیشگی!
×××
خبر تازه‌اي نیست فقط درب جدیدی باز کردم رو‌ به کوچه‌ی بن‌بست. همان مطالب تکراری را منتشر می‌کنم. فقط یک در کوتاهش کرده. یکی بلند. یکی تصویری کرده و یکی ویدئویی. شوربختانه از شانس بد شما و هرکس که به پستم! می‌خورد برای همه‌ی این درگاه‌ها، مطلب مرتبط با فرمت خودش را دارم.
اما به‌شخصه فقط و فقط عاشق لینکدین هستم. چون هم جامعه‌ی فهميده‌تری دارد؛ هم هر نوع مطلبی با هر فرمتی می‌شود در آن منتشر کرد؛ هم ارزیابی درست‌تری به آدم می‌دهد؛ هم ریت و ویت و میت ندارد و هم دست آدم را با محدودیت فرمت و حداقل کاراکتر نمی‌بندد. اینجا نه به‌دنبال گرم می‌گردم، نه کای کیلو.
×××
همه‌ی این درهای چوبی پوسیده در نهایت باز می‌شوند به سمت تالار شیشه‌ای وب‌سایتم. و وب‌سایتم منتهی می‌شود به ابتدای یک بن‌بست از‌ یک اندیشه‌ی مشوش و آشفته، سوار بر ذهنی با اسکلت بتنی ضدزلزله که نامحدود در آن می‌نویسم، نامحدود حال می‌کنم و نامحدود تراکم می‌زنم و نامحدود وصلش می‌کنم به هر دروازه‌‌ای. گواهی ضدزلزله بودن ذهنم را، خودم با لابی‌های فراوان صادر کردم پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید زیادی‌ زنده بماند و آسوده زندگی کنید زیر ابن بنا قرار نگیرید که هر آن ممکن است فرو بریزد روی لحظه‌های تکراری زندگی‌تان!
×××
هرجایی باشید از اراجیف من بی‌نصیب نخواهید شد مگر آنکه از بالای هر ساختمان بلندی که دوست دارید پرتم کنید پایین و بعد مثل آنها! بگویید خودکشی کرده. یا ترمز ماشینم را ببرید و با یک تصادف ساختگی از صفحه‌ی روزگار محوم کنید. یا از پنجره‌ی یک هتل خارجکی هلم دهید به وسط خیابان. وگرنه چیزها زیادی را عليه تعصبات و تابوهایتان رو می‌دهم!
هر بلایی بر‌ سر این نگارنده‌ی بی‌حیا بیاورید حق دارید و هیچ شکایتی نیست. فقط همه باید بدانند که من هرگز اهل خودکشی نبوده و نخواهم بود!
www.Soroushane.ir

0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x