مدیریت فناوری اطلاعات و چارچوب ITIL

25 آبان 1400

زمان توقف سرویس یا DownTime

یکی از ارکان کلیدی در برنامه‌ریزی تغییرات، تعیین مدت زمان توقف سرویس است. چقدر باید زمان بگذاریم برای یک تغییر […]
25 آبان 1400

عقب‌نشینی!

برعکس ما که، اگر خطایی بکنیم نمی‌توانیم آن ‌را از حافظه‌ی تاریخی خود و مردم پاک کنیم، کامپیوترها به لطف […]
3 آبان 1400

شعر دو کاج و ITIL

شعر دو کاج در کتاب‌های مدرسه جدای از نشان دادن یک کاج بی‌رحم که به کاج بغلی کمک نکرد اما […]
30 مهر 1400

یک بام و دو هوا!

روی تمام سرورهایشان، ویندوزسرور نصب شده.فایروال شبکه‌اشان، فورتی‌گیت است.تجهیزات زیرساخت‌اشان، همگی سیسکو.مانیتورینگ شبکه‌اشان، سولارویندز.اما به دنبال یک نرم‌افزار ایرانی برای […]
29 مهر 1400

با ITIL می‌شود رستوران زد!؟

حتماً بارها رستوران تشریف برده‌اید. در نوع ارایه‌ی خدمات پذیرایی این رستوران‌ها یا بصورت پذیرایی روی میزند یا سلف‌سرویس. یا […]
13 مهر 1400

ویندوز یا لینوکس؟ iOS یا اندروید؟

فناوری بخشی از زندگی همه شده؛ چه آنانی که شغل‌اشان این است و چه دیگران که در چیز دیگری فعالیت […]
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!