مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به وبسایت سروشانه خوش آمدید…

من، هادی احمدی با تخلص شعری سروش، هرچه در توان دارم را در اینجا منتشر کردم و می‌کنم.

شما را از دانستی‌هایم بی‌نصیب نمی‌گذارم پس مرا از نظراتتان بی‌نصیب نگذارید…

21 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [انبارداران]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه ورود و خرج قطعات و تجهیزات چه انفورماتیکی باشد و چه غیر انفورماتیکی، مستلزم یک رویه‌ی منسجم و دقیق است. […]
21 دی 1400

جلبک‌های دریایی!

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق ارزیابی گارتنر ۸۴٪ کاربران تمایل دارند خودشان بتوانند مشکلات خود را رفع رجوع نمایند. همچنان که کارشناسان فناوری اطلاعات، […]
21 دی 1400

فرق Solution با Resolution

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه تشابهات ظاهری همیشه گیج‌کننده‌اند. چه آدم‌های دوقلو باشند و چه واژ‌ه‌های دوقلو. اگر خوب به مفاهیمش فکر نکنیم هر دو […]
19 دی 1400

علت ریشه‌ای!

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه نویسنده در زندان مُرد. علت: بیماری زمینه‌ای.زلزله‌ تمام شهر را ویران کرد، علت: قدرت ریشتر بالا.هزاران نفر بر اثر کرونا […]
19 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارکنان تأسیساتی]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه حجم زیادی از فعالیت کارکنان تأسیساتی به رسیدگی عملیات خرابی، تعویض و یا تعمیر تجهیزات و زیرساخت‌های ساختمانی بازمی‌گردد از […]
16 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [پیمانکاران]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه پیمانکاران یکی از سطوح ارائه‌ی خدمات به مشتری/کاربرنهایی در سازمان‌ها هستند. آنان به‌عنوان مهره‌ی کلیدی در تأمین خدمت یا محصول، […]
12 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [مدیران ارشد]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه بهترین تمرینات کارشده‌ی ITIL صرفاً‌ مختص کارشناسان و مدیران میانی نیست، بلکه مدیران ارشد به‌عنوان مهم‌ترین ذینفعان ITIL بسیار از […]
7 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کاربران]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کاربران، اساس هر نرم‌افزار و هر استاندارد و هر چارچوبی هستند؛ بدون آنان هیچ‌چیزی معنا ندارد. بااین‌وجود آنان هنوز گاهی […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان NOC]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه پندار غلطی که هست اینست که ITIL و ابزار پیاده‌سازی آن فقط برای کارشناسان پشتیبانی کاربران است!این چیزی است که […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان توسعه‌ی نرم‌افزار]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه برنامه‌نویسان و تیم توسعه نرم‌افزاری به دلیل درگیر شدن با محیط‌های برنامه‌نویسی و باگ‌تریگر‌ها معمولاً دل‌خوشی نسبت به چارچوب ITIL […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان امنیت]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارشناسان امنیت شبکه و حتی کارکنان حراست که در پی نظارت، کنترل و مدیریت محدودیت‌های دسترسی هستند برای انجام کارهای […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان پیشخوان]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارشناسان پیشخوان یا سطح لایه‌ی یک خدمات پشتیبانی، ویترین سازمان هستند آنان بدون درک درست چارچوب ITIL و بدون تسلط […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [مدیران منابع انسانی]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه ارایه‌ی خدمات بر پایه‌ی چارچوب ITIL دیگر مختص به فناوری اطلاعات نیست. بسیاری از واحدهای خدماتی سازمان نظیر منابع انسانی […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان خرید]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه خرید تجهیزات فناوری اطلاعات، معضل بزرگ و پرچالشی در سازمان‌هاست زیرا بدلیل لابی‌ها و رانت برخی افراد با برخی فروشندگان […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [ناظران و ممیزین]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه درج اطلاعات و مستندسازی داده‌ها بدون نظارت، مشتی زباله یا Garbage است اطلاعات زائدی که هیچ خاصیتی ندارند. خاصیت داده‌ها […]
6 دی 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان قرارداد]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه هر کسب‌وکاری برای ادامه‌ی حیات به‌شدت وابسته به خدمات و محصولات شرکت‌های دیگر است. این یعنی شرکتی می‌تواند چیزی را […]
22 آذر 1400

چارچوب ITIL برای همه! [کارشناسان NOC]

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه پندار غلطی که هست اینست که ITIL و ابزار پیاده‌سازی آن فقط برای کارشناسان پشتیبانی کاربران است!این چیزی است که […]
10 آذر 1400

ارزش فردی یا ارزش سازمانی!

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه بسیار گفته شده که کارمند، مدیر را ترک می‌کند نه سازمان. این عبارت کلیشه‌ای فقط شخصیت مدیر را نشانه می‌گیرد […]
9 آذر 1400

آنتروپی مدیریت تغییر!

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه هر چقدر فشار برای اعمال تغییر بیشتر شود، مقاومت برای اجرا نشدن تغییر نیز بیشتر می‌شود. این آنتروپی تغییر است.زیرا […]
30 آبان 1400

نتایج یک شاخص عملکرد!

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه برای اندازه‌گیری عملکرد کارکنان فناوری اطلاعات ۲۳ شاخص تهیه کردم. که یکی‌ از آن‌ها اشتراک‌گذاری اطلاعات و تجربیات بر اساس […]
error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید