مدت زمان مطالعه: 2دقیقه طبق ارزیابی گارتنر ۸۴٪ کاربران تمایل دارند خودشان بتوانند مشکلات خود را رفع رجوع نمایند. همچنان که کارشناسان فناوری اطلاعات، […]
مدت زمان مطالعه: < 1دقیقه حجم زیادی از فعالیت کارکنان تأسیساتی به رسیدگی عملیات خرابی، تعویض و یا تعمیر تجهیزات و زیرساختهای ساختمانی بازمیگردد از […]
مدت زمان مطالعه: < 1دقیقه پیمانکاران یکی از سطوح ارائهی خدمات به مشتری/کاربرنهایی در سازمانها هستند. آنان بهعنوان مهرهی کلیدی در تأمین خدمت یا محصول، […]
مدت زمان مطالعه: < 1دقیقه بهترین تمرینات کارشدهی ITIL صرفاً مختص کارشناسان و مدیران میانی نیست، بلکه مدیران ارشد بهعنوان مهمترین ذینفعان ITIL بسیار از […]
مدت زمان مطالعه: < 1دقیقه برنامهنویسان و تیم توسعه نرمافزاری به دلیل درگیر شدن با محیطهای برنامهنویسی و باگتریگرها معمولاً دلخوشی نسبت به چارچوب ITIL […]
مدت زمان مطالعه: < 1دقیقه برای اندازهگیری عملکرد کارکنان فناوری اطلاعات ۲۳ شاخص تهیه کردم. که یکی از آنها اشتراکگذاری اطلاعات و تجربیات بر اساس […]