تحول دیجیتال کرونایی!

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق مطالعه و ارزیابی که در سال 2019، توسط فوربس انجام‌شده بیش از 900 میلیارد دلار برای تحول دیجیتال در این سال به هدررفته. این یعنی 70 درصد از پروژه‌های تحول دیجیتال در سازمان‌ها با شکست مواجهه شده‌اند. اما این شکست نمی‌شد اگر کرونا فراگیر نمی‌شد. شیوع پاندمی کرونا باعث شد تا ۸۰ درصد از سازمان‌ها به دنبال راهبردهای تحول دیجیتال باشند تا خود را برای پاسخگویی سریع به چالش‌ها و نیازهای داخلی و خارجی آماده ببینند. همه‌گیری این بیماری دنیا را به سمت تحول دیجیتال کرونایی! هُل داد.
اما برخی با اتمام این شرایط، بازهم به نقطه‌ی پیش از تحول دیجیتال بازمی‌گردند و برخی نیز آن را دست‌وپاشکسته کج دار و مریز ادامه می‌دهند بنابراین بازهم درصد اندکی سربلند از این تحول بیرون می‌آیند:
در استفاده از بهبود تجربه خدمات برای کمک به موفقیت در تحول دیجیتال، نیاز به انجام به این ۴ کار کلیدی به‌شدت احساس می‌شود:

  1. مکانیسم‌ها و معیارهای اندازه‌گیری مناسب را تعیین و معرفی کنید.
  2. از تصمیم‌گیری مبتنی بر داده استفاده کنید. یعنی تبدیل داده به اطلاعات و تبدیل اطلاعات به راهکار.
  3. تغییر فرهنگ موردنیاز را هدایت و جا بیندازید.
  4. ابزار کارآمد استفاده کنید.
    تحول دیجیتال یعنی این‌که پس از تغییر الگوهای ارزش‌آفرین و مدل ساختاری کسب‌وکار، برای پیشبرد آن از فناوری استفاده کنید. این انقلاب باید سبب دگرگونی نحوه‌ی انجام کار از کوچک‌ترین کارها تا بزرگ‌ترین آن‌ها شود. اگرچه فناوری مسیر آسان این تحول است اما به‌تنهایی گره‌گشا نیست اگر معیار، ساختار و فرهنگ را به ورطه‌ی اجرا نگذاشته باشید.
    www.Soroushane.ir
0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: لینک های همرسانی مطلب پایین هر صفحه هست لطفا به اشتراک بگذارید
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x