طبق مطالعه و ارزیابی که در سال 2019، توسط فوربس انجامشده بیش از 900 میلیارد دلار برای تحول دیجیتال در این سال به هدررفته. این یعنی 70 درصد از پروژههای تحول دیجیتال در سازمانها با شکست مواجهه شدهاند. اما این شکست نمیشد اگر کرونا فراگیر نمیشد. شیوع پاندمی کرونا باعث شد تا ۸۰ درصد از سازمانها به دنبال راهبردهای تحول دیجیتال باشند تا خود را برای پاسخگویی سریع به چالشها و نیازهای داخلی و خارجی آماده ببینند. همهگیری این بیماری دنیا را به سمت تحول دیجیتال کرونایی! هُل داد.
اما برخی با اتمام این شرایط، بازهم به نقطهی پیش از تحول دیجیتال بازمیگردند و برخی نیز آن را دستوپاشکسته کج دار و مریز ادامه میدهند بنابراین بازهم درصد اندکی سربلند از این تحول بیرون میآیند:
در استفاده از بهبود تجربه خدمات برای کمک به موفقیت در تحول دیجیتال، نیاز به انجام به این ۴ کار کلیدی بهشدت احساس میشود: