هادی احمدی (سروش):

گفتم:"خانم پرستار، بالا و پایین این تخت معلوم نیست؛ سرم را کدام طرفی بگذارم تا راحت‌تر آمپول را تزریق کنی!؟"
گفت:"فرقی ندارد آقا؛ من کارم را خوب بلدم. چه سرت را بالا بگذاری چه پایین، چه به پشت بخوابی چه دمر، چه به پهلوی چپ بخوابی چه به پهلوی راست، چه نشسته باشی چه ایستاده، درهرصورت باسن، وسط است!"
#گفتم_گفت
www.Soroushane.ir


5 1 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x