هادی احمدی (سروش):

بوی بد مردگان فقط چندین روز آزاردهنده است اما بوی تعفن برخی از زندگان تا روزی که هستند، آزاردهنده است. آدم‌های زنده ولی بی‌تفاوت، متعفن‌اند؛ با اینکه حزب باد هستند ولی حتی باد هم بوی تعفن‌شان را نمی‌برد.
#مهسا_امینی
www.Soroushane.ir


0 0 رای
امتیازت به این مطلب؟
عضویت در سایت
اطلاع رسانی
guest

0 نظر
error: لینک های همرسانی مطلب در سمت چپ صفحه هست دوست داشتی به اشتراک بگذار!
0
نظرت مهمه حتماً بنویس!x